Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Książki
(2)
Proza
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Dział dla Młodzieży NASTKA
(6)
Dział dla Dzieci
(2)
Autor
Chvátil Vlaada
(2)
Kučerovský Tomáš
(2)
Skowron Martyna
(2)
Blake Quentin (1932- )
(1)
Blyth Al
(1)
Dahl Roald (1916-1990)
(1)
Gurney Stella (1975- )
(1)
Madaj Karol
(1)
Matz Agnieszka
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Strzelecki Adam (gry planszowe)
(1)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Język
polski
(8)
Odbiorca
0-5 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Dzieci
(2)
Ciekawość (postawa)
(1)
Dzieciństwo
(1)
Gry planszowe
(1)
Koty
(1)
Odwaga
(1)
Żłobki
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Książka obrazkowa
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wyprawa na dno oceanu? Uniesienie rzeczy siłą woli? Uratowanie zagrożonego gatunku? A może upieczenie największego na świecie tortu czekoladowego? Czemu nie! Gdy jesteś dzieckiem, nie ma rzeczy niemożliwych. Tylko dlaczego to się zmienia, gdy dorastamy? Nagle pojawiają się kłody i przeszkody, dużo „ale” i „nie wypada”. Czy dorosłym zostają już tylko warzywa, nudna praca i zero zabawy? Na szczęście jest na to sposób. Dołącz do Charliego, Matyldy, Danny’ego czy Jamesa i po prostu… nigdy nie dorastaj! Fantastyczny świat autora „Charliego i fabryki czekolady” zaludniają dzieci odważne, ciekawskie, niepokorne. Poznaj je wszystkie! Roald Dahl inspiruje, jak dorastać, by zawsze pozostać dzieckiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NI (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym wypadku naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. Tajniacy - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka / Karol Madaj. - Kraków : Trefl SA, cop. 2014. - 1 pudełko ; 37x25x6 cm.
„Kolejka” jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. Gracze ustawiają swoje pionki w kolejkach, nie wiedząc do którego sklepu zostanie dostarczony towar. Napięcie rośnie, gdy odsłania się karty dostawy towaru i okazuje się, że kart towaru starczy tylko dla kilku szczęśliwców, stojących najbliżej drzwi do sklepu. Kolejka zaczyna napierać na drzwi, bo każdy chce być pierwszy. Do przepychania się w kolejce gracze używają kart kolejki, takich jak: "Matka z dzieckiem na ręku", "Pan tu nie stał" czy "Towar spod lady". Muszą jednak uważać na "Remanent", "Pomyłkę w dostawie" oraz na stojące w każdej kolejce czarne pionki – spekulantów. Z zakupami wrócą do domu tylko ci, którzy najsprawniej wykorzystali trzymane w ręku karty kolejki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 13 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zdobądź sympatię najfajniejszych kotów w okolicy. Zwabiaj je kocimi przysmakami i zabawkami, by podeszły właśnie do Ciebie, i zdobądź tytuł Największego Miłośnika Kotów! Uważaj jednak na biegającego po okolicy psa - jego szczekanie wystraszy nawet naodważniejszego kotka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pora do żłobka / Patrycja Wojtkowiak-Skóra ; [ilustracje Agnieszka Matz]. - Wydanie I. - Gdynia : Trefl SA, 2021. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 32 cm.
(Bobaski i Miś)
(Książka z Okienkami)
Pierwszy dzień w żłobku to niełatwa sprawa – maluchy zostaną w nowym miejscu, bez mamy i taty. Trochę im smutno, trochę się boją, ale to normalne! Na szczęście, otwierając okienka, mogą poznać każdy kąt żłobka, jeszcze przed pierwszą wizytą! Co tam znajdą? Dywan pełen niespodzianek, mięciutkiego węża, którego trzeba wyprowadzić na spacer, i inne atrakcje! TAK! Żłobek to całkiem miłe miejsce, a wspólne powroty do domu też są super! Pierwszy dzień w żłobku to trudne chwile i dla dziecka, i rodzica. Ważne, by maluchy czuły się wtedy bezpiecznie. Dzięki tej interaktywnej książce z okienkami możecie zacząć bezpieczną i przyjemną adaptację już w domu! Serial „Bobaski i Miś” to skierowana do najmłodszych dzieci prosta animacja o perypetiach rodzeństwa, małych Treflika i Treflinki, znanych już z serialu „Rodzina Treflików”, realizowana techniką lalkową w studiu animacji w Gdyni. Telewizyjna bajka pomaga dzieciom zrozumieć otaczający je świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka Zabawka (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl SA, cop. 2016. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 rasy psów - ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz pięć sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Kiedy szczęście Ci sprzyja, masz możliwość wymigania się od pytania, albo zadania go przeciwnikowi. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. "5 sekund" - szalona i zabawna gra dla rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego. - Gdynia : Trefl SA, cop. 2009. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Szalony miliarder zamierza kupić od Ciebie mały palec prawej nogi. Jak mu odpowiesz? Jakie jest twoje IQ w porównaniu z IQ gracza po Twojej prawej? Czy wiesz, jakiego koloru bieliznę masz w tej chwili na sobie? Która płeć jest bardziej przebiegła? Spoglądasz przez okno w środku nocy. W mieszkaniu po drugiej stronie ulicy widzisz parę w niedwuznacznej sytuacji. Co robisz? Kto, według Ciebie, spędza najwięcej czasu na portalach społecznościowych? Sąsiad sprawił sobie nowy samochód. Jak bardzo pożera Cię zazdrość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 6 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej